Ligipääsetavus
Anne Nurmik on e-Governance Akadeemia teenusedisaini vanemekspert ja toetab oma tegevustega avaliku sektori asutusi ja otsustajaid kodanikukesksete teenuste disainimisel ja digitaliseerimisel. Rohkem kui 25-aastase juhtimiskogemusega nii avalikus kui ka erasektoris on Anne järjekindlalt edendanud teenuste innovatsiooni, protsessijuhtimist ja digipööret.
Aastatel 2001–2008 juhtis ta Eesti Haigekassa klienditeeninduse valdkonda, vastutades kodanike ravikindlustusandmete digitaliseerimise ja turvalise andmevahetuse käivitamise eest üle X-tee platvormi. Aastatel 2014–2020 töötas ta Maanteeametis (praegune Transpordiamet) esmalt klienditeenindusjuhina ning hiljem avalike teenuste arendusjuhina, kus ta vedas teenusedisaini põhimõtete juurutamist, digiteenuste arendamist ning ulatuslikke organisatsioonilisi muudatusi. Ta on koolitanud nii Eesti avaliku sektori asutusi kui äriettevõtteid teenusedisaini, ärianalüüsi kui protsesspõhise juhtimise kasutuselevõtu valdkondades.
Rahvusvaheliselt on Anne panustanud projektijuhi ja vanemeksperdina digipöörde ja teenusedisaini algatustesse Euroopas, Aasias, Aafrikas ja Kariibi piirkonnas, sealhulgas Kosovos, Kõrgõzstanis, Mongoolias, Keenias, Turks ja Caicosel ning Timor-Lestes. Tema ekspertiis hõlmab teenuste ja protsesside disaini, äriprotsesside analüüsi, kvaliteedijuhtimissüsteeme ja organisatsioonide arendamist.
Annel on Tartu Ülikooli Pärnu Kolledžist teenusedisaini magistrikraad (cum laude), Estonian Business Schoolist sotsiaalteaduste magistrikraad ning bakalaureusekraad rahvusvahelises finantsjuhtimises. Ta valdab eesti, inglise ja vene keelt ning vähesel määral soome keelt.