Ligipääsetavus
Ligipääsetavus
Kontrast
Sellel veebilehel on võimalik muuta sisu kontrasti, et lugemine oleks lihtsam.
Avalike teenuste digitaliseerimine
Avalike teenuste digitaliseerimine võimaldab kodanikel juurdepääsu teenustele igal ajal ja igal pool, kus tingimused seda võimaldavad, muutes teenuste osutamise protsessi jälgitavamaks ja läbipaistvamaks.

Kodanikukesksed digiteenused säästavad aega ja raha kodanike, investorite, ettevõtjate ja valitsuste jaoks, vähendavad bürokraatiat ning suurendavad valitsuse usaldusväärsust. Sellised teenused loovad arukama ja paindlikuma ühiskonna, mis vastab tänapäeva nõudmistele ning edendab samal ajal innovatsiooni ja majanduskasvu.
E-riigi Akadeemia (eGA) ekspertidel on aastakümnete pikkused teoreetilised teadmised ja praktiline kogemus, mis tuginevad Eesti edul avalike teenuste digitaliseerimisel. eGA meeskond toetab valitsusi teenuste digitaliseerimise igas etapis, pakkudes terviklikke lahendusi ja strateegilist nõustamist.
Mida me pakume
eGA aitab avalike teenuste digitaliseerimisel järgmiste tegevustega:
- Analüüs ja prioriseerimine: suuna valimine, millised teenused on digitaliseerimiseks küpsed ja vastavuses riigi strateegiliste suundadega.
- Teenuste valik: teenuste valimine, mille digitaliseerimine toob kaasa kõige suurema positiivse mõju.
- Olemasoleva teenuse osutamise mõistmine: AS-IS-i teenuse protsessi ja teenust ümbritseva ökosüsteemi kirjeldamine.
- Teenusega seotud kitsaskohtade ja võimaluste määratlemine: lahendatava probleemi defineerimine ja lõppkasutaja ootuste ja vajaduste väljaselgitamine.
- Tuleviku visualiseerimine: TO-BE teenuse osutamise protsessi kavandamine kodanikukeskse avalike teenuste osutamiseks.
- Lahenduste valideerimine: ideede testimine ja teenuse protsessi täiendamine koostöös kasutajarühmadega.
- Ärianalüüsi läbiviimine: digiteenuste äri- ja tehniliste nõuete kirjeldamine.
- Rakendamine: digiteenuste tehnilise arendamise ja kasutuselevõtu juhtimine.
- Jälgimine ja optimeerimine: kulutõhusate juhtimis- ja seiresüsteemide väljatöötamine.